2melekannesi_ 505050 36 haftalığız göbekten yapıyorum artık çok sertleşti karnım zor oluyor ama bacak ve koldan denedim daha can yakıcı oldu göbekten vazgeçemedik🙈
Smyrayldrm Rabiserkan canm bende zgobekten yapıyrm bazen sert oluyo mororıyo once olmuyordu senınkıde mı oyle oldu zorlanıyrm bazn gtmıyı ılac
Rabiserkan Smyrayldrm yağlı kısımlara vurmaya çalış canım benim göbeğim çok gerildiği için üst taraflara yapıyorum genellikle vurduğum gibi ovalayıp bastırıyorum hiç morarma sertleşme olmuyor
Smyrayldrm Rabiserkan ya cnm bende kenarlara yapıyrm ama sertlesyı acaba faydası oluyormu ya korkyrm bazen koldan da cesaret yok bacaktnds oyle karnımda alıstm ondn herhalde
Hmyra5253 Üst bacaklardan vuruyordum morarmalar başlayınca koldan vurmaya başlamıştım dönüşümlü olarak kol bacak yani
Ceren_01 505050 20 haftaya kadar karnımdan vurdum iki gündür koluma vuruyorum çünkü artık girmiyor iğne çok sertleşti