Brvndkm 8 haftalığım belirtilerim yok oldu bebeğime bir şey olmamıştır demi çok korkuyorum daha önce iki kürtajım var🥺lütfen dua edin lütfen
Ezgiduru Brvndkm ayni korkuyu bende yasiyorum bugun 7+1 bugün hic belirti yoktu resmen bende korkuyorum
balbebek412 Brvndkm insallah bisi olmamistir, iyi dusun, guzel dusun. Ama en iyisini sen bilirsin, eger rahat degilsen git doktora.
Papatyam2 Brvndkm bende aynı durumdayım hemşireme sordum belirti olmasında olmamasıda normal dedi 5+5 teyim tekrar hafif bi başladı gibi korkma bence 🥰