Kızlar adet gecikmemin 8.günü 3 gün önce kan verdim 0,100 çıktı ama hala adet olmadım. Dün gece test yaptım negatif çıktı sabah da yapayım ilk idrarla dedim pozitif çıktı silik bi çizgi var. Belim çok ağrıyo hafif kasık ağrısı ve arada bi çok nadir midem bulanıyo gibi oluyo bi kaç kezde başım döndü. Şimdi geç döllenme yaşayanlar bana tecrübelerinizi anlatın lütfen yoksa sogan kürü yapcm ya da söktürücü icicem