Minigin_annesi0 bebek büyüdüğü için olabilir, ben yenidoğanda hemşireyim çalışıyorum 16. Haftamda ağrım oldu adım atarken zorlanıyordum doktorum istirahat verdi stresten ve yoğun çalışmadan dolayı olduğunu söyledi şu an 17+6 dayız progesteron desteği ile istirahat halinde endişe etmeyin ama doktora gözükmekte fayda var