Benim de tansiyonum doktora her gittiğimde yüksek çıkıyor. İlk haftalarda doktor takip isteyip ilaç başlamıştı günde 1 tane ilaç içiyorum hala. Şu son günlerde de evde ölçüyorum 11-7 , 12-6 şeklinde çıkıyor doktora her gittiğimde 13lerde 14lerde çıkıyor. Idrarda protein de yok. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. 37+0ım şu an.