Arkadaşlar nasıl resim paylaşacağım burda bilmiyorum daha yeniyim ama şimdi ben kan tahlili yaptım kadın doğum olmadığı için gösteremedim sonucu yarına kadar da heyecandan öleceğim. Rapor detayında en düşük 411.6 en yüksek 18965.81 yazıyor bu ne demek oluyor bileniniz varmi