M93 ben de rehber öğretmenim😃 biraz aile hekiminden, biraz çocuk doktorundan biraz da arkadaş doktor var ondan alırım diye düşündüm. Zaten mayısı raporla geçirsek haziranda okula gitsem de olur. Bir ay idare ederim diyorum. Yokluğumuzda çerçeve plan yapılmayacağı için iş yoğunluğu da olmaz haziranda. En fazla veli öğrenci görüşmeleri yaparım riba uygularım. Süt izni de var. Heyet almak en rahatı tabi ama zor. Bir kez aldım tekrar alabilir miyim bilmiyorum. Özel hastaneler parayla bile heyet vermiyor.