Merhaba 19 haftalık gebeyim covidim ve ağır atlatıyor um ağrı öksürük iştahsızlık kusma hiç bir şey içimde tutamiyorum bu haftalarda covit olup kan sulandırıcı iğne olan yada olmayan igne olmayıp sorun yaşamayan oldumu bazı Dr lar öneriyor bazı Dr lar bu haftalarda önermiyor bnm Dr 14 doz iğne oneriyorum dedi ama sizlerinde yaşadıklarınızi merak ediyorum