Arkadaşlar bi sorum var genelde sol tarafa yatmak bebek için sağlıklı deniyor ben sol tarafa yattıkça kalp çarpıntım başlıyor sanırım çok yükleniyorum, sağ taraftada karaciğer var mesela oraya yattıkçada ağırlık şişkinlik falan geliyor rahat edemiyorum sizce?