Kızlar bişe sorabilirmiyim ben şuan 6.ayıma giricem ve 3aydan beri düşük tehlikem var acaba allah korusun bebegıme bişe olursa normal dogum ücretınımı alıcaklar benden aralıga kadar doktor dogum ücreti 4500aralıkta sonra artıcakmış bende aralıkta ödemek istıyorum artmadan ama allah korusun bebegime bişe olursa yıne aynımı ucret verıyoruz dahamı az onu ogrenmek istıyorum aynı ücretse dogumla şimdiden parayı odemek istıyorum