Kızlar bugün lavaboya her gittiğimde daha fazla baskı hissediyorum taharette ve kurulamada bile zorlanıyorum sizce doğum kanalına mı inmiştir. 37+2 deyiz pazartesi sezeryanle doğacak bebek. Normal mi bunlar?
- Doğumum olacak ama unutmuşum sanırım diğerlerini