16 haftama yaklaştım ilk öğrendiğimde de vardı şuan da var sırt bel kaşık akıntım oluyor bazen ama şu aralar inanın normalde ne bulantı ne başka birşey yaşamadım bu hafta midem bulanmaya başladı gözlerim kararıyor tansiyonum düşüyor acıkınca daha çok oluyor Rabbime şükür ki bu duyguyu yaşatıyor bir kızım var bir sonrakini kaybettim kızımda deli gibi kasindim koleztazdan dolayı 3 buçuk ay boyunca bunda da rabbim nasip etmiş olsun ki ağrım olsun yeter ki kanamam olmasın olsun midem bulansin basım dönsün yeterli sağlıklı olsun kucağıma doğsun diye dua etmekten başka çarem yok bazen korkuyorum acaba önemli birşey mi diye ama kanamam olmadığı sürece kendimi korkutmakta istemiyorum 🤷🤲 rabbimin bir bildiği vardır diyorum Allah’a emanet yapacak hiç birşey yok verende o alanda