Merhaba sevgili anneler 24. Haftadayım Mart sonu doğacak inşallah, alışveriş yapıyorum bir fiil🤦🏻♀️ ancak bir sorum olacak
Bu zıbınları atlet olarak mı giydiriyoruz onun üzerine normal alt üst takım mı giydiriyoruz?
Peki zıbının üzerine üst olarak ne giydirilir?
Gece yatarken yenidoğan bebek ne giyer?