tomrisveannesi
İşte bende kendimden vazgeçtim daha ama aşı bebeğime zarar verir diye korkuyorum zaten. Rabbim sağlıkla herkesin bebeğini kucağına almasını nasip etsinn.
Aşıyı hamileyken mi oldu
İlacı hamileyken vermemişlerdir ama haberimi yoktu içti acaba
Doktorlar aşı ve ilaç yüzünden dediler mi yokda genleriniz böyleymiş mi dediler acaba…
Bende D vitamini yeni başladım. Devletin verdiği D vitamini.
Magnezyum ve multivitamin 16. Haftada verdi özeldeki doktor ama daha ona gitmicem sanırım. Magnezyum sizindemi suda eriyen ben içemiyorum da hap olanı varsa ondan alayım.
hamilelikte şekerli şeylerden tiksindimde