Suzan-mustafa55 Kızlar niye kimse birşey demiyor kimse duymadimi böyle birsey renkli utrason doktoru işaretlemiş ama bana demedi bunu doktoruna göster herşey gayet iyi diyip yolladı 15 gün sonra k.d. doktoruna gittim dedi durum bu dedim sonuç takip etcez ilaç gerekirse ilerleyen zamanda r.utrason doktoru yazcak dedi ama bana renkli utrason doktoru sorun yok demişti dua edin yanlış ciksi nolur çok saçma kaç gündür nefes alamiyorum başka renkli utrasona gircem yarın
poncikveannesii Suzan-mustafa55 rahimdemi plesenta da mı bende de aynı durum var plesentaya giden damarlarda darlık var bebeğe rahat besin gitmiyor birsürü kişi var böyle olan aynı durum mu
momysss Suzan-mustafa55 bende detaylıya girdim aynısı çıktı doktorum asprin yazdı 25 +2 759 grm dedi normalmidir bilmiyorum 😔
Mermaid-AA Kötü bir durum değildir inşallah canınızı sıkmayın sadece takip edilmesi gerekiyordur belki, önlem amaçlı 💜 Allah sağlık sıhhatle, zamanında evladınıza kavuşmayı nasip etsin size de bizlere de🤲🏻🌸
Zeynepp97 poncikveannesii Bende ki de bu durum ben corasprin kullanıyorum 30 32. Haftaya kadar kullan dedi bana siz kaçıncı haftadasınız nasıl gidiyor ☺️
Suzan-mustafa55 poncikveannesii Evet ama şuan benim bebegimin kilosu şükür iyi siz kaç haftalık kaç kilosunuz
poncikveannesii Zeynepp97 22+5teyim benim 12.haftda çıktı 32.haftaya kadar coraspirin kullan dedi son aylrda tansiyona dikkat etmemiz lazım asıl risk tansiyon bizim için
Zeynepp97 poncikveannesii Tansiyonun nasıl şuan , erken başlamışsınız ne güzel ben de 25+4 deyim 22. Haftada detaylı da denk geldi, tansiyonum düşük çıkıyor şuanlık hep böyle gider umarım
poncikveannesii Zeynepp97 bu aralar iyi büyük olan 10 larda çıkıyor ama işte korkuyorum benim iki tarafta da darlık var size söyledmş kaç ölçüleri
Zeynepp97 Suzan-mustafa55 Corasprin verdi 30 32.haftaya kadar devam et dedi 28. Haftada tekrar Detaylıya gir gelişimi vs nasıl diye tekrar bakacaklar bu ayın 21 in de şuanlık hamd olsun haftasıyla eşit gidiyor cuma günü de normal kontrolüm var bakalım nasıl beyefendi keyfi yerinde mı 😂 Hiç sitres sıkıntı yapma canıni sıkma ki bebiş de etkilenmesin hep iyi güzel düşün Rabbim sağlıkla hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah 💙
Zeynepp97 Suzan-mustafa55 Benimki 22.haftada detaylı ultrason da çıktı Şuan 25+4 haftalığız 24. Haftada gittiğim de 648 gramdı haftasıyla uyumluydu
Zeynepp97 Suzan-mustafa55 Yok benimki haftasıyla uyumlu seninkini 652 diye okudum da, normal yani bebeğe göre fark eder ultrason makinasına göre fark eder bunlara pek takılmamak lazım önemli olan haftasıyla uyumlu olması gelişimi