Mlk116 Hilalcebirseyler ben kezban saylam dönmeze gidiyorum şu anlık memnunum arkadaşım ona gitti doğum yaptı çok memnundu onun tavsiyesiyle gittim
Gulsum-crk26 Hilalcebirseyler canım Tuğba yuvanc birde Özge Şahin yaşar oneririm dene ikisinide :) ben çoğu doktoruna gittim ama bunlar iyi bence :) hayırlı olsun
Zeynep266 Hilalcebirseyler sedef ırmak zararci yeni geldi çok kibar bir kadın tavsiye ederim ve çok ilgili istediğini rahatça sorabilirsin
Gulsum-crk26 Hilalcebirseyler hayır canim 12 haftamdayim benim kendi doktorum Ayşe Yılmaz Altay onunla devam ediyorum suanlik biz daha kucuguz 🤭
Asssrl Hilalcebirseyler Cokk tafsiye ederim orda doğum yaptım bir yıl önce mukkemeldi ama herzaman iyi insanlarla karşılaşamiyiruz ama hastane konfor süperdi