N_s_r_n yani ben size yegenimde yasadigimizi anlatayim içiniz rahat olsun. Aynen yegenimde de dogdugunda kalbinde minik bir delik vardi. Hatta nefes alışı hızlı hızlıydı. Sonra doktorlar sorun olmayacağını zamanla kapanabileceğini aksi durumda uzmana gorunmeleri gerektigini felan söylediler. Ama hic gerek kalmadi kendi kapandı. Üzülmeyin inşallah sizin bebeginiz de öyle birseh yoktur varsa da belirli bir seviyeye kadar tehlikeli olmuyor sanırım. Sağlıkla büyüsün ins