Aslannnn İnşallah canım hamile haberini duyarız bende adet günü yapmıştım üç defa hep silik çizgi çıktı çok belliydi hafif bir çizgi kan verdim çıkmadı 5 gün sonra adet oldum bthg adet dönemi yüksek olurmuş idrar testi yanıltıyor hem adet gününde yaptiysan net sonuç vermezkanda çıktı idrar testinde on gün sonra yaptım ole çıktı