Bsranr bende normal istiodum canim ama bebeim donmedigi icin mecburi sezeryan yaptik iyikide sezeryan olmusum diorum cok rahat gecti iki gunde toparlandim kilolarimida hemen verdim sseseryandan cok korkuodum ama anladim ki korkucak hicbise yokmus 😊 ama tabiki herseyin normali daha saglikli , tecrubem olmadigi icin bisey diemiorum