Melisaelf çok iyi 🙏🏻 Dengeli gider o zaman. 5+4 te falan bi doktora gidin bence kalp atisini da gorursunuz. Benim de regl 27 gun duzenlidir bazen 28. 5+3 te kalp atislarini keseleri ve bebegi gormustum :) duzenli beta vererek kendinizi germenize gerek yok bence. 1 kere vermissiniz degeriniz guzel. Dikkat edin bol bol dinlenin mutlaka folikasit kullanin her gun. Ben follatro kullaniyorum icerigi cok guzel omega falan da var. Disarda salata vs yememeye calisin. Hayirli ugurlu olsun tekrar 🥰