Herkese selam burada yeniyim:)
Dün silik çizgi çıktı idrarda gebelik testim bugün betahcg verdim 63,7 çıktı iki gün sonra tekrardan baktırıcam, heyecanlıyım tam olarak gebeyim desem net değil değilim desem içimde çok minnacık bir zigot var sabahtan beri ayaklarım yere basmıyor Leyla gibiyim bu süreci nasıl sakin ve huzurlu geçirebilirim benimle aynı süreci yaşayan var mı acaba? :)