Karatayy7744 Kızlar bebeğimin sol beyinciğinin sıvısı 10.7 çıktı bi zamana kadar yükselir sonra kendiliğinden emilir diyor çoğu kişi benimle aynı durumu yaşayan var mı 22 haftalık hamileyim
Filiko Karatayy7744 benim de 2 tarafında cıktı bırı 7,3 olculdu 2 hafta sonra gıttıgımde bırı 7,9 cıkmıstı degerı 5,0 dusmustu beni fetal dna yonlendırdıler yaptrdm sonuc bekkuyrm