Gizemgksnmz
Benimde oldu 8+2′yken kalp atışları yok kürtaj gerekiyor dediler. Aynı gün 3 doktora gittim hepsi de aynısını söyledi. Bende çok üzüldüydüm, tedavi altında hamile kalmıştım. Bana da vakumlu kürtaj yaptılar. Narkozdan çıkınca hiçbisey hissetmedim. Haifif ağrılarım oluyordu sadece. Üzerinden tam 1 sene geçti ve kürtaj olduğum tarihte tekrar hamile olduğumu öğrendim😊 Kendini hiç üzme. Vardır bunda da bi hayır de. Belki böyle olmasaydı doğduğu zaman daha kötü şeyler olurdu kim bilebilir ki. Gönlünü hep rahat tut🤲🌸