hanife-71 Kızlar sağ göğüs ucum cok ağrıyordu az önce ovuyum diye biraz açtım ama sarı renkte biraz sıvı geldi acaba neden bilen varmi?
Handan_65 hanife-71 Sanırım sizde 29 haftalardasınız vücut süt üretmek için hazırlık yapıyormuş bu haftalarda normal miş bnde 28 +2
goktugun_annesiii hanife-71 34+2 deyim şıkır şıkır geliyor valla 🤣 bazen tişörtümde soğukluk hissediyorum bir baktım yine akmış 🤦🏼♀️
Sdadmrbas 33+1 benimde 1 haftadır 3 4 gün aralıklı oluyor sarımtırak ve yağlı bir yapı olarak geliyor bende olan. Vücut süt ürettiği için 3. Trimesterda olanlarda görülebilirmiş
Handan_65 hanife-71 Aayyy Maşaaallh cok normal doğumunuzs az kalmış Bir an sevindim 🥰🤣🤣Rabbım kolay dogumlar nasip etsin hepimize
biaslanannesi1 hanife-71 gogsunle oynama canım gogusteki damarlar rahim kaşlarını tetikleyici erken doğum yapabiliyormus normal bnde akma vs yok ama beyaz sivi kremi gibi var sürekli