_Tugba34 bende 35 haftamızda börek ağrısı ve kasık ağrısıyla hastaneye gitim , 2 sm açıklık olduğu bebeğin aşağıya düşdüyü denildi , hastaneye yatdım 2 gün sonra eve taburcu oldum , doktorum 2 haftaya bebeğin olur demişdi , ciğer geliştirici iynede yapıldı , şimdi bekliyorum bebek gelmiyor😃 suni sancı alırsam neler yaşarım diye merak ediyorum