01cigdem Meraba kızlar 32 haftalık gebeyim . Aşı olmaya karar verdim biontec olacam hayırlısiyla . Yan etkisi görenler var mı yada bebeğe bı zararı olur mu . Huzursuzum .
Sdadmrbas 01cigdem ben 26 haftalıkken 1.doz biontech oldum. Şimdi 33 haftalık hamileyim çarşamba günü doktorumla görüşücem 2.dozu da ol derse olucam. Yan etki olarak kol ağrısı ve halsizlik oldu 1 gün kadar. Haricinde bir şey yaşamadım
rme16 01cigdem bende 24 ve 27 de oldum şuan 35+3 ilk dozda sadece kolum ağrıdı 2.dozda biraz halsiZlik hafif ateş yaptı sonrasında hiç bir sıkıntı olmadı dr kan değerlerimi takip etti önce kanım biraz düştü 24.haftada artık aşı ol bağışıklığın zayıflayabilir dedi öyle aşı oldum
01cigdem Asyaveannesi36 Hayır görüşmedim . Aay bilemedim şimdi bugün 10da randevum var . Ordaki hemşirelere sorarım .
Banuka Ben de ilk dozu 20 haftalıkken oldum.2. Doz olacakken hep nezle grip oldum şimdi 29. Haftadayım 2. Doz olmak istiyorum baya zaman geçti
Eloshi Biontech’ı bilmiorum ama 4 haftalikken bilmeden sinovac oldum cok tedirgindim ikinci dozu 19 haftalikken felan onerdiler o zaman yapildim hicbir yan etkisi olmadi hafif kol agrisi disinda ayrintilidada bir sorun cikmadi cok sukur fikir olur belki
01cigdem Eloshi teşekkür ederim . Bakalım ilk dozu olacam bugün inşallah bı sıkıntı çıkmaz Allah’ın izniyle .
Gulsumelif 01cigdem 17 haftalıkken 1. Doz oldum kol ağrısı yaşadım. 20 haftalıkken tetanoz oldum kol ağrısı yaşadım. arasından bi 20 gün geçsin dediler inşallah 2. Dozuda olacağım. Onuda hafif atlatırım inşallah. Olup olmamak arasında çok kararsızdım ama olmam gerektiği daha ağır bastı 🤷♀️ baya panik olmuştum iğneyi görünce bile midem bulanmaya halsizlik olmaya başlamıştı 😃 hepimize şifa olsun inşallah