Ozlem42 Arkadaşlar 3 gün oldu gecıkmem 45 ile adet günü ögrendim 2 gün sonra 70 oldu bugun gittiğim doktor dış gebelik igne ile sonlandıracağız diyor lütfen bana iyi bir doktor önerin riskli gebeliğimi takıp edecek
Kubrakles Ozlem42 riskli gebelik doktoru çok metini duydum bende bir ara sıkıntı yaşadım ve ona gittim detaylı için muane 400 canım ama benim doktorumda sanem alkana ondan da çok memnunum başından beri aynı doktora gidiyorum 250tl ücreti
Miaa @Ozlem42 ben hiç tanışmadım ama eltim ve kuzenim ziya çetinde gebelik takibi ve doğumunu gerçekleştirdiler cokta memnunlar çekirgede özel muanehanesi var diye biliyorum muane ücretini tam bilmiyorum ya 150-200 civarı olabilir
Papatyamm123 Papatyamm123 guzel artmis değerin sonlandırma iki gün snra tekrar baktır 160 falan çıkarsa hiç sonlandırma hemen nerden anlamış dış gebelik olduğunu bu doktorlar için ne kdr hersey basit ya
Ozlem42 Papatyamm123 adet günümde 45 ile ögrendim 2 gün sonra yani bugun 70 ama karından ultrasonla baktı rahım duvarında kalınlasma yok dedi
Papatyamm123 Ozlem42 sen canımı skma dua et vardır bebegin inan canim.o doktorda bidaha gitme belki var kalınlasma adam anlamadı olabilir var böyle şuhursuz doktorlar sen gönlünü ferah tut guzel artmış beta hch
Mrvyldz61 Oktay Altun beşevlerde kendi yeri var istediğiniz hastende doğurtuyor 250 lira muayne ücreti tavsiye ederim çok iyi bi doktordur