Tubilokko Kızlar sürekli bir aclık hıssı var mıdemde yemekden kalkıtıgımda bıle bu aclık hıssı var nasıl basa cıkıcam bılmıyorum varmı sızdede boyle problemler ?
Vmerve Tubilokko 13+5im şuan ilk zamandan beri bende böyleyim sürekli 2 3 saatte acıkıyorum hiç yememişim gibi acıkınca yiyorum 😬 çevremdekiler bebekten sebep diyor ama bilmiyorum bu arada bu kadar yememe rağmen kiloda almadım
Gncaplt Vmerve bende 13+5 im aynı durum bendede var bana cok yiyormuşum gibi geliyor ama henüz kilo almadım birden çıkıyor kilolar bu 2. gebeliğim ilkindede böyleydi birden aldm😊bende karın be kasık ağrısı var 2 gündür acaba sizdede oluyormu normalmi acaba