Rukiye0101 ben mantardan zehirlendim .çok zor bir hafta geçirdim .akşam yedim sabaha karşı karnıma kıramplar girmeye miğdem bulanmaya başladı .ishal oldum ondan heralde dedim ama geçmek bilmedi .sancılar dayanılmaz boyuta gelince eşimi çağırıp acile gittik .kan tahlili felan yapıldı .bebeğe bişey olmuş mu diye bakıldı 5 gün hastanede yatmam gerekiyomuş ama yer olmadığı için çıkmak zorunda kaldım .5 gün boyunca hergün gidip kan verdim .çok şükür bebeğimede banada bişey olmadan sağ salim atlattık .dayanılmaz acılar çektim rabbim kimsenin başına vermesin 🤲🏻