Kızlar 39 haftaya girmişim Pazar Allah nasip ederse dogumum olucak devlete olucagı icin doktor catı muyanesi de yapmadı nts de bakmadı direk o gün acilden gel başlatalım dogumu dedi benim ne sancım var ne belirtim acılmam olması ve kendi sancımın gelmesi icin ne yapabilirim Pazar gününe kadar Öner’i fikri olan varmı şunu yaptım normal dogum da kolay oldu benim icin diyen varmı fikirlerinizi bekliyorum