Rabissen Zeyneb12 ben çalışırken pek hareket etmiyor ama molalarımda ve Eve gelip dinlenince oynamaya tekme atmaya başlıyor . Sizin durum nasıl ?
Rabissen Poyrazin_annesi bence biraz gereksiz astronot tulum . Dediğiniz gibi battaniye yeterli su an
duygulu62 Rabissen benım martın sonuna denk gelıyor doğum 🥰 alısverıs çok eksık var ben sadece arada ole zıbın alıorm okdr 😀 sanırım son aya kalıcak
yas37 Suzan-mustafa55 martın 25 i doğum gözüküyor. 24 haftanın ortasındayım. 5,5 ay mı oluyor öyle birşey galiba🙈☺️
Pisili Benimde mart ortasi gorunuyor daha bi suru eksikler var insallah doguma kadar yetistirebilirim 🙄.. bugun deterjan aldim duru granul tavsiye ettiler migrosta indirimde almak isteyen olursa
Yagmur3577 yas37 benimde 29 Mart gözüküyor kaç ayımız kalmış oluyor şimdi birisi 5buçuk ay birisi 6 ay diyor kaç aylık olduğumuzu bile bilmiyoruz ya😐🤨