Mart başı gibi görünüyor doğumum en geç bakalım ne zaman gelicek oğluşum 💙👶🏻 yüzde 95i bitti artık keyfime göre alıyorum her şeyi. bugün doğsa(allah korusun) eksiği yok çok şükür.
Bunların hepsi uzun kol zıbınlar hariç 😅 zıbınlar atlet, tişört ve uzun kol şeklinde.
7 zıbın ( 3 yenidoğan, 2 6 ay, 2 9 ay) (Daha alacağım 3 aylık hiç yok)
4 yelek (örgüler hariç)
1 tulumlu atletli 3lü set
1 alt üst 3lü takım(3 aylık)
1 alt üst 3lü takım(1-3 aylık)
1 patikli tulum(yenidoğan)
Alt üst dış giyim ( 3 aylık)(bayramda giyer dedim kısa kollu😅)
3lü set(2 çıtçıtlı atlet bir alt)(yenidoğan)
3 takım 5li hastahane çıkışı (0-3 ay)
10lu 1 takım hastahane çıkışı
1 isimli 3lü tulum
1 5li isimli takım
Dışarda giydirmek için alt üst takım tüylü set(2-4 ay)
Alt üst takım dış giyim (2-4 ay)
2li alt üst takım (1-3 ay)
1 takım dış giyim tulum (1-3 ay)