Merhaba hanımlar bugün tekrardan tup bebek tedavisine başladık 2. Denemem benim yaşım 43 tahliller yapıldı daha onceki denemede gonolf kullanıldı şimdiki doktor merional 150 verdi sorduğumda lh değerini yükseltmek için sende pco olmadığı için dedi.. simdi benim şuradaki sorum ilaçları farklı yani neden böyle seçim bilgisi olan tecrübeli bayanlar yazabilir mi..
Fiyat içinde bütün ilaçlar tahliller dahil 18 bin tl anlaştık bu ilaç fiyat ucuz diyemi kullanıldı kafam çok deli sorular var