Cyl1 Kızlar 1 haftadır kaşıntım var 35+5im ast Alt değerlerim normal çıkmıştı bacaklarım kalça tarafıma doğru kaşınıyor ve kabartı küçük sivilce şeklinde pütür pütür oldu kolestazı da bu şekilde mi oluyor
dakpinar- Cyl1 benim de bugün ast alt değerlerim normal çıktı yani bunlar normalse sorun yoktur demek değil mi acaba 🥰
Fulyaaa1 Cyl1 bende aşırı kaşınıyorum özellikle bacaklarım. Doktorum bendenden şüphelendi kan verdim hersey normal ama kaşıntımız varmalesef
Fulyaaa1 Cyl1 evet öyle biliyorum. Çünkü doktorum kaşınan yerin resmini istedi attım kabarcık görünce hemen gel demişti. Ama kolestaz değilim yine de var sanırım uyuz olduk 🤕
Cyl1 Fulyaaa1 uyuz da olsa eşlerimize geçerdi sanırım bende yarın gideceğim doktora bakalm teşekkür ederim 🙏🏻