Deletedmom_7156 Halsizlik yorgunluk elimi bile kaldirmaya halim yok 🙄 sürekli uykum var bıraksalar 7/24 uyucam o derece artık ve baş ağrısı normalmi bu yoksa korkmam gereken bi durummu 🥺🙄
Ruzgarperisi Deletedmom_7156 31+1 hamileyim. Gece uyku sıfır nerdeyse. Halsizlik yorgunluk hep var. Gözüm kararıyor bazen.tansiyon sanırım düşüyor aniden.kan değerim azıcık aşağı.. canım hicbisey yapmak istemiyor
Alinim2008 Deletedmom_7156 Evet kesinlikle normal bir durum. 30+1`im şuan,ilk gebeliğimde de 30.haftalara girince aynıydım şimdi de aynı. Sıkın dişinizi hamişler az kaldı 🥰
Kelebek1388 30 haftadan selam aynıyım inanki canım sürekli yatma isteği halsizlik kalan süre gözümde büyüyor
bumblebee Tabı bir yorgunluk var ama… tahlillerinizi yaptırdınız mı? Bende anemi varmış. Çok yorgunluk yapar dedı doktorum. Kan serumu takıldı, demir ilaclarımı zaten kullanıyordum.
Edaeymen Bende yarın 33 olacak aynıyım başım çok ağrıyo gece uyuyamıyorum gündüzde hiç uyanmak istemiyorum
Deletedmom_7156 Edaeymen gece zor uyuyorum gündüzde kalkamıyorum kalkip yemek yiyip uyuyorum çok kötü geçiyor günlerim böyle 🙄
Deletedmom_7156 Nnurdan teşekkür ederim bi doktoruma görüncem randevuma daha var ondan saglik ocağına gidicem
betuss5 Geceleri cok uyaniyorum gobisden bel agrisindan yatamiyorum.Gunduzde yorgunluk oluyor valla hicbirsey yapasim gelmiyor.Mutfagi toplayip yatiyorum 🙄
Deletedmom_7156 Ruzgarperisi geceleri azda olsa uyuyorum ama sürekli kalkıyorum en 2 3 kere gün içindede bütün gün uyuyorum nolucak böyle halimiz bilmiyorum
Ruzgarperisi Deletedmom_7156 sorma ya. Şuan koltukta uyuşuk halde uzaniyorum..aynen gece çok uyanıyorum uyusamda..son zamanlarda takatim yok valla ya
Deletedmom_7156 Alinim2008 evet çok şükür az kaldi 32 haftalık olucaz sağlıkla kucağımıza alsak rahatlasak