Merhaba güzel anneler ben 10+4 haftamdayim ama kasık ağrısı normal mi sizler yaşadınız mı özellikte otururken ayağa kalktigim zaman çok fazla oluyor kontrolüme 3 gün var ama içim sıkıldı gerçekten korkuyorum acaba birşey mi oldu diye teşekkür ederim 🥰