humeyra1978 Ben ona gidiyorum ayda bir çok iyi tatlı dilli Güler yüzlü.. onun yaptırmadığını öğrenince özel hastaneleri araştırmaya başladım artık.. Net bilmiyorum ama tahminimce acile gidersin nöbetçi doktor kim varsa doğumunu o yaptırır gibime geliyor
[silindi] humeyra1978 yaa anladım çok teşekkür ederim. Tüm testler vs bezmialemde ücretsiz oluyor değil mi?
Busragulten Dilekkbrk Ama doğumda nöbetçi doktor oluyormuş istediğin olmuyormuş bu iş üzüyor biraz beni
Dilekkbrk Busragulten evet o yanı kötü. Ama doğum olayında herkesin dediği önemli olan ebelermiş doktor sadece gelip bebeği cıkartıyomuş 5 dk
Busragulten Dilekkbrk Ebe hangisi denk gelirse onuda bilmiyoruz malesef doğum fiyatları ne kadar bezmialemde nerde oturuyorsun bu arada benim annem Fatih’te oturuyor hep bezmialeme giderdik şimdi evlendiğim için Arnavutköy’de oturuyorum burdan oraya gitmemde uzun sürüyor ama gene oraya gitmeyi tercih edicem
Dilekkbrk Busragulten ben bayrampaşada oturuyorum. Benim arkadaşlarım Taha takmaza gittiler çok övdüler bende o yüzden gidiyorum. Özele de gittim bi kaç kez ama memnun olmadım olmauan şeyler dediler. Bezmialemde 2750 doğum benim gittiğim doktorun. Sezaryen olursa kendisi giriyor doğuma ama normal doğumda denk gelirse girebilir