Dün gündüzden beri akıntı gibi ama şeffaf ve sızıntı gibi bişey geliyordu. Normalde kontrolüm vardı bugün ama suyumsa diye tedirgin oldum ve şehir hastanesine acile gittim. Turnusollu Ped verdiler nst tahlil derken doktor suyumun geldiğini söyledi yatış verdi hiç açıklık ve sancım yokken üstelik. Bugün saat 12 ye kadar hastanede kaldım nst sancı çıkmadı açıklık 2cm geçmedi ve bugünkü doktor ise turnusollu pedle yeniden bakarak gelen suyun değil seni doğuma almıycam dedi serviste yer olmadığı için çıkış verdi. Kanlı akıntı tarzı bişey vardı nişan mı dedim ona da yok dediler bebeğin hareketlerini takip et sancın olursa gel dediler 3 gün sonra kontrol verdiler. Kafam karmakarışık hiçbişey anlamadım evdeyim şu an🤔 başına gelen oldu mu böyle bir durum tecrübeli annelerimiz yardımcı olur musunuz😔