shrgnss Selam anneler haftasına göre bacak boyu kısa küçük dedi doktor ama gelişim geriliği değilmiş vücut ve kafa yapısı haftası ile uyumlu önemli olan bu demişti biraz minyon bebek olcak dedi böyle bise basına gelen varmı
Sesame21 shrgnss bn de eşim de uzun boyluyuz. Ben 1.70 eşim 1.80 çocuğun bacakları iki hafta geriden geliyor. Büyük olasılıkla genetik dedi. Amca dayı teyzelerde falan kısalık var. Süt ürünleri tüketiyorum ama genetiğe ne kadar etki eder bilmiyorum. Gelişim geriliği olabilmesi için kritik bölge karın çevresiymiş.
alcang shrgnss burda genetik önemli bi faktör oluyor. Zaten doktor Mutlaka uyarısını yapardı yanlış giden bi durumda. Hiç kafanıza takmayın bence sağlıklı olsun da
Mimik InsaAllah saglicakla kucagina alirsin bebisini… Minyon bebek cok duydum, sagligi yerinde olduktan sonra, boyu kilosu cok onemli degil…