Seda_Karakus Merhabalar ilk hamileliğim adet tarihime göre 1 aylık gebeyim. orta şiddette karın ağrılarım oluyor kasığım yani öyle söyleyeyim korkutuyo beni randevumuza daha 1 hafta var . Normal mi sizce neden karın ağrısı oluyo??
Aylinegmen Bende 1 aylık hamileyim doktora gittiğim de hafif kasık ağrıları sık idrara çıkma norma demişti 😇
lamisrtky Ben de 4+5 hafta ilk defa hamileyim, ağrım yok fakat 24 saat uyumak istiyorum ve uyuyorum sadece, böyle erken mi başlıyor semptomlar
Kalbimmmmm Bende 6.haftamdayım gebeliğimin öncesi ve sonrasında da kasık ağrılarım var devam da ediyor ama snaki iki gündür hafifledi gibi normal dedi doktor
lamisrtky Btlcan bende bu 3 gündür halsizlik devam ediyor, bugün işe gittim hemen dönünce yatakta bayılıp uyudum 😅