Merhabalar bebeğin cinsiyetinin sonradan değişmesi normal mi bn ozek bı hastanede kontrolüm sağlanıyor ama bugün Turgut Özal araştırma hastanesisne gittim daha büyük bir hastanede Malatya da orada kız dendi ama özelde erkek demişler di böyle bir şey olabilir mi ne yapı caz yani cinsiyet ne şimdi bugün kız dendjn geçen ay erkek