Esra-7 Merhabalar ben doğum sürecinde ailemin yanına Rizeye geliyorum ve Şar hospitalda Asiye hanımla bu süreci geçirmek istiyorum. Sizlerden onun takibinde olan ve hastane ve ebeler konusunda bilgisi olan beni yeşillendirsin lütfen 😎