Arkadaşlar doktor bebeğimin aşağıda olduğunu ve progestan başlayıp 1 hafta dinlenmem gerektiğini söyledi. Bende WC harici hiç kalkmadım ve ilaçlarımı düzenli kullandım. Çocuğun olduğu bölgedeki sancılarım artık bitti ve gerçekten rahatladım. Sizce sancıların ağrıların bitmesi bebeğimin yukarı çıktığı anlamına mı geliyor?