İki kere dış gebelik gecirdim. Bir tupum komple alindi biri baglandi. Bildigin kısıra çıktım yani 25 yasindaydim daha. Hic anne olamam diye kendimi bir sene eve kapattim. Hatta ilk 6 ay kadin gibi bile hissetmedim kendimi. Sonra kalk kizim ayaga dedim gittim tup bebek tedavisine basladim. Gecen temmuz ikizlerime hamile kaldim ama 7. Haftafa birer hafta arayla düşük yaptim. Yine yılmadım. 30 kasimda transfer oldum tekrar. Bugun ogrendim pozitifiz. Yani demem o ki korkma. Korksanda olacak olan oluyor. Sen naparsan yap. Testini gordum cok mutlu oldum. İnsallah saglikla kucagimiza alalim. Ayni gun ogrendik şans olsun inşallah canim.