Glkrcdz Kızlarrrrr geçen sene boş gebelik geçirdim ilk ay hamile kaldım ama boş gebelikte kendimi toparladım yine hamile kalmak istiyorum dua edin ve yine sanslı olur muyum sizcee
Papatya58 Glkrcdz size en doğru bilgiyi verecek kişi doktorunuzdur. Sağlıkla bebeğinize kavuşmanız dileğiyle 🙏
Mine_arslan Glkrcdz bende istiyorum ya. Gecen ay kurtaj oldum. Bu ay bir kere adet gordum. Simdi tekrar ne zaman olur bir daha cok merak ediyorum. Ama bizde bir soz var. Esi icerde kalir diyorlar ikinci hemen olur diyorlar oylemi cidden gorecez
Seherkzlcn Glkrcdz ilk gebeliklerde görülüyomus bu tarz seyler dua edin Allahin izniyle ikinci gebeliginiz cok guzel saglikli gececektir. Bende ayni seyleri yasadim suan ikinciye gebeyim elhamdulillah iyi gidiyoruz. :)
Glkrcdz Mine_arslan FLO uygulamasını kullanıyor um ilkinde de onu kullanmıştım tutmuştu tavsiye ederiim
Seherkzlcn Mine_arslan doktora gorun icinde bir parca vs kalmadiysa hamilelige engel bisey olmaz. Bende bos gebelikten sonraa 3 ay icinde hamile kaldim