Anneyim42 Eşimin testi dün pozitif çıktı bende negatif cok şükür inşallah sonradan çıkmaz bende 33 haftalık olduk ama maalesef evimizde tuvalet bir tane mecbur aynı kullanıyoruz çamaşır sulu su hazırladım bez le silip silip oturuyorum doğru mu yapıyorum
Busrakzlkc Anneyim42 covid solunum yolu ile bulaştığı için yeterli olur o şekilde kullanmanız el hijyenine dikkat edin yeter
Kubrailkan Benimde eşim koviddi 10 gündür karantinada..ben 3 kez negatif çıktım testte çok şükür aynı evde bulaşmadı. mutlaka 5.gun filan test verin inşallah çıkmaz 🙏🥰
Anneyim42 Kubrailkan bu süreçte ne yaptınız kendinizi nasil korudunuz hiç ama hiç evde aynı ortamda durdunuz mu
Kubrailkan Anneyim42 eşim ilk verdiği testte negatif çıktığı için biz bilmiyorduk bile. Yani işe de gitti işe giderken sarılıp öptüm de 😬 ikinci testte pozitif çıkınca sarılma öpme yakın durmayi bıraktık o bir koltukta ben bir koltukta tüm gün 😅 öyle çok fazla önlem almadık yani. Çok şükür bana gelmwdi 🙏☺️
Anneyim42 Kubrailkan bende bazen yanına giriyorum çünkü daraldım o çift maske ben tek maske karşı karşıya çekyatta oturuyoruz ama çok az 15 dk falan cami da hep açık tutuyorum bu sürede o yüzden sordum yanlış mı yapıyorum diye