eymeninannesi35 canım benimde 5. Haftamda olmuştu kesenin yanında kanama alanı vardı 11. Haftama geldim hala da ara ara oluyor. Ama kanama normal değildir. Doktorunuza sormaktansa muayneye gitmeniz daha doğru olur. Korkutmak istemem ama bundan 4 ay önce kahverengi kanamayla düşük yaptım doktoruma sormuştum önemli değil dedi ertisi günü kontorle gittiğimde kalp atışı durmuştu. Yani önleminizi alın bence, dilerim ki bişey yoktur inşallah❤️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️