Ozlemmmmm F84 kullandigim zaman benimde oyle olmustu fitil eridigi icin diye dusunmustum normaldir heralde
berna0818 F84 kullanırken oluyor fazla ıslaklık bıraktığın an normale dönüyor bende 5 hafta boyunca günde 3 kez şeklinde kullandım sürekli ıslaktım hatta 🙂
pamuk_anne Progestan mi mesela? Vajinal yoldan alınca tabii baya islaklik oluyor. Kullandıktan sonra yarım saat 1 saat yatıp ayağa kalkınca bile oluyordu. Ben normal olduğunu düşünüyorum çünkü ilacı bıraktım ve kontrollerimizde her şey normal. Aksilik olsa söylerdi doktorumuz :)
F84 berna0818 banada sabah akşam verdi hafif kaşıntım ve akıntım vardı 6 gün kullanıcam ama su gibi ıslaklık olunca korktum 15 + 3 hamileyim buarada ☺️
Nurylcndag F84 canım fitilden sonra ıslaklık olduğunu söylemişsin su gibi,fitil mi yapmış onu doktoruna sordunmu acaba? Bende dün ilk fitili koydum bugün baya ıslak akıntım var korkuyorum.seninki su felan değilmiş demi?