Zynp44 Nasıl geçiyor bu haftalar 17+2 olduk biz. Benim bolca bacak ve kuyruk sokumu ağrısı bazen yürüme de ve oturmada güçlük çekiyorum. Birde kasık vajina üstü ağrısı oluyor sanki elimi tutunca bişey hissediyor gibiyim
Puki Zynp44 bende 18+4 bugün sağlık ocağına izleme gittim aşı oldum kolum çok agrıyo. Çok oturunca belim ve göğsümun altı ağrıyo o yüzden geniş oturuyorum. Vajina da ağrı var hareket ettikçe ağrı hareket ettirmiyo bazen. Ara ara da kasıkta batma oluyo
aysnrsvs Zynp44 bende 17+2 yim kasık kalça bel agrilarim oluyor bulantılarım hala hat safhada 😣 kızım olucak nasipse
Zynp44 Puki kasık bende de aynı. Gece sağ sola dönünce de yan taraflarım ağrıyo sırt üstü bi tık rahatım
KonuMankeni Yarın 19 oluyoruz. Baya hamile gibi oldum 🙈 yürüyüşüm bile değişti gibi. 2 hafta içinde çok fazla değişiklik yaşadım. Son bir kaç gündür hareketleri de hissediyorum 🤲🏻💕 yarın doktor kontrolümüz var,bakalım cinsiyetini de öğrenebilirsek süper 😅
Ozlemyvz Zynp44 ahahaha ben de azıcık göbekli bir kadın gibi durmaya başladım ama dışardan insanlar anlamıyor daha☺️
Zynp44 aysnrsvs benim 14de tamamen bitti sadece dokunan şeyler yersem hazmedemiyorum kusuyorum diğer türlü bittiii resmen 🤣😇
zeynnn5441 Zynp44 Rahim agrisi sizdede oluyor mu biraz benden bugun kahverengi akıntı geldi normal mi bilemedim doktora sordum henüz cevwplamadi. Bebek büyüdüğü için olur rahim agrisi falan dedi de acaba bu akintida o yüzden mi🤔
Zynp44 zeynnn5441 valla kahverengi akıntı zannetmiyorum ondan değildir. Akıntıda beyaz ve sarı kabul ediliyor. İnşallah tehlikeli durum yoktur. Haber verin merak ederim
aysnrsvs zeynnn5441 doktora görünmeniz lazım mutlaka geçen hafta benimde oldu çok şükür bebekte kese de rahim ağzında sıkıntı yok ilaç verir sizede düşük riski varmış hala😏
aygnaygn Zynp44 bende 18+2 yim tansiyon düşüklüğü ara ara karin kasik agrisi yasiyorm ama tansyon düşüklüğü epey zorluyor beni bas agrisi cok yapior
Zynp44 aygnaygn bende de iki gün önce kalp çarpıntısı yapıyodu 2 gündür yok doktorunuza sordunuz mu ilaç verdi mi
aysnrsvs Zynp44 iple çekiyorum resmen bittiği günleri 12 16 haftalar arası biraz iyiydim 1 hafta 10 gündür sürünüyorum 😣 şekerim yüksek herşeyi yiyemiyorum şekeri nasıl dusurcem kara kara düşünüyorum
Zynp44 aysnrsvs Bende hiç düşük riski olmadı hamdolsun hep normal gittik şimdiye kadar. Bakalım Perşembe yine bi sorcam
melikeguneyozalp 18+2’yim ağır bir grip atlatıyorum. İlaç kullanılamadığı için gebelikte grip çok zormuş. Herkes kendini iyi kollasın.🥲