Ozlemsiii34 Hanımlar merhaba sezeryan doğum yaptım 2 gün oldu ilk güne nazaran şiddetli karın ağrım var hastane dışında büyük tuvalete çıkamadım ama gaz çıktı sizce ağrı sebebi nedir dün eve geldiğimde bu denli ağrım yoktu 😢
Deniizzz Ozlemsiii34 bence hastaneye gitmelisiniz ameliyat sonuçta herhangi bir komplikasyon olmuş olabilir her geçen gün daha iyi hissetmeniz gerek daha kötü değil , çok geçmiş olsun